Pomoc
Witaj. Cieszyny się, że tu zajrzałeś. Ta strona zawiera niezbędne informacje, dotyczące platformy szkoleniowej na której się znajdujesz. Obejrzyj filmik, przeczytaj, a gdyby było coś niejasne, to napisz do nas. Otrzymujemy codziennie od kilkudziesięciu do nawet ponad stu wiadomości. Dlatego, na odpowiedź czasami trzeba poczekać nawet 3 dni.
Zakup
Tak. Napisz do nas: info@sygnaturazdrowia.pl lub zaznacz chęć otrzymania faktury podczas składania zamówienia.
Wystarczy do nas napisać. W przypadku złożenia dwóch czy trzech zamówień na ten sam webinar, gdy jedno zostaje anulowane, może dojść do zablokowania dostępu. Jeśli tak się stało, to też do nas napisz. Sprawdzimy i odblokujemy dostęp.
Webinary
Najpóźniej, link będzie dostępny w dniu webinaru do godziny 12:00.
W zakładce "Ogłoszenia". Zakładka jest widoczna po zalogowaniu i przy wykupionym dostępie.
Webinary są z reguły udostępniane do 7 dni od dnia prezentacji. Najczęściej są to 3 dni po webinarze. Ten czas jest potrzebny na dopracowanie zapisu i udostępnienie go na zewnętrznych serwerach.
Nie wiem co może być przyczyną ale dam Ci kilka wytycznych do sprawdzenia.
1. Sprawdź czy jesteś zalogowany
2. Sprawdź w Panelu czy nie minął czas dostępu
3. Usuń pliki cookies lub użyj innej przeglądarki
4. Nie działa - pisz do nas
Konto
Jeśli nie pamiętasz hasła, to użyj opcji odzyskiwania. Kliknij "Zaloguj" i w nowo otwartym oknie wybierz "Zgubiłeś hasło?". Potem postępuj zgodnie z wyświetlonymi informacjami i sprawdź pocztę.
Dostęp
Dostęp jest przyznawany natychmiast po zaksięgowaniu środków. W przypadku szybkich płatności takich jak Dotpay lub PayPal, dostęp jest natychmiastowy. Wybierając płatność przelewem tradycyjnym, dostęp uzyskasz po zaksięgowaniu środków na naszym koncie firmowym.
Dostęp jest 3 miesięczny.