Pomoc

Witaj. Cieszyny się, że tu zajrzałeś. Ta strona zawiera niezbędne informacje, dotyczące platformy szkoleniowej na której się znajdujesz. Obejrzyj filmik, przeczytaj, a gdyby było coś niejasne, to napisz do nas. Otrzymujemy codziennie od kilkudziesięciu do nawet ponad stu wiadomości. Dlatego, na odpowiedź czasami trzeba poczekać nawet 3 dni.

Zakup

Dostęp jest przyznawany natychmiast po zaksięgowaniu środków. W przypadku szybkich płatności takich jak Dotpay lub PayPal, dostęp jest natychmiastowy. Wybierając płatność przelewem tradycyjnym, dostęp uzyskasz po zaksięgowaniu środków na naszym koncie firmowym.
Tak. Nie ma limitu na odtwarzanie.
Dostęp jest 3 miesięczny.
Tak. Napisz do nas: info@sygnaturazdrowia.pl lub zaznacz chęć otrzymania faktury podczas składania zamówienia.
Nie wiem co może być przyczyną ale dam Ci kilka wytycznych do sprawdzenia. 1. Sprawdź czy jesteś zalogowany 2. Sprawdź w Panelu czy nie minął czas dostępu 3. Usuń pliki cookies lub użyj innej przeglądarki 4. Nie działa - pisz do nas
Wystarczy do nas napisać. W przypadku złożenia dwóch czy trzech zamówień na ten sam webinar, gdy jedno zostaje anulowane, może dojść do zablokowania dostępu. Jeśli tak się stało, to też do nas napisz. Sprawdzimy i odblokujemy dostęp.
Jeśli nie pamiętasz hasła, to użyj opcji odzyskiwania. Kliknij "Zaloguj" i w nowo otwartym oknie wybierz "Zgubiłeś hasło?". Potem postępuj zgodnie z wyświetlonymi informacjami i sprawdź pocztę.

Jak obejrzeć webinary?

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, to napisz do nas?