Pomoc

Oto pomoc w dostępie do platformy oraz wasze pytania i moje odpowiedzi.

Zakup

Dostęp jest przyznawany odrazu po zaksięgowaniu środków. W przypadku szybkich płatności takich jak Dotpay lub PayPal, dostęp jest natychmiastowy. Wybierając płatność przelewem tradycyjnym, dostęp uzyskasz po zaksięgowaniu środków na naszym koncie firmowym.
Tak. Nie ma limitu na odtwarzanie.
Dostęp jest 3 miesięczny.
Tak. Napisz do nas: info@sygnaturazdrowia.pl
Nie wiem co może być przyczyną ale dam Ci kilka wytycznych do sprawdzenia. 1. Sprawdź czy jesteś zalogowany 2. Sprawdź w Panelu czy nie minął czas dostępu 3. Usuń pliki cookies lub użyj innej przeglądarki 4. Nie działa - pisz do nas
Wystarczy do nas napisać. W przypadku złożenia dwóch czy trzech zamówień na ten sam webinar, gdy jedno zostaje anulowane, może dojść do zablokowania dostępu. Jeśli tak się stało, to też do nas napisz. Sprawdzimy i odblokujemy dostęp.

Jak obejrzeć webinary?

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, to napisz do nas?